سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
سردار

حوزه/ سردار نائینی گفت: عمل صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه بسیار بزدلانه و حقیرانه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، امروز صبح سردار نائینی سخنگوی و روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگار باید با روایت جعلی، تحریف و دروغ مقابله کند و فهم سیاسی را در جامعه افزایش دهد.

سردار نائینی خبرنگاران و اصحاب رسانه را فعالیت ترین عناصر جامعه دانست و تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی که جز مؤلفه اصلی قدرت است به دست خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش می‌رود و مهمات سلاح جنگ رسانه‌ای امروز روایت سازی و تولید محتواست.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که روایت نخست بسیار مهم است، تاخیر در روایت هم درست نیست، چون دیگران فضا را به دست می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در اتاق‌های فکر آمریکایی و غربی، جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل، پیش برنده مقاومت، بازیگر اصلی منطقه و بی ثبات کننده امنیت اسرئیل است، اما تصویری دیگر از کشورمان در رسانه‌های معاند نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: وحشتی که اکنون در بین صهیونیست‌ها است، از زمان اقدام نظامی علیه آنان سنگین‌تر است و تاکنون صهیونیست‌ها نتوانسته اند چالش ناشی از آثار و پیامدهای وعده صادق را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: عمل صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه بسیار بزدلانه و حقیرانه بود.

سردار یادآور شد: هنوز جمهوری اسلامی ایران پاسخ نظامی نداده است، اما به لحاظ روانی ترس و وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha